نسرین و نسترن

دوره شش ماهه شناخت و حرکت

_

دوآن در نگاه اول یه دوره ورزشیه که دو تا مربی همراه شما هستن تا این مسیر رو با اطمینان بیشتری طی کنین. اما چیزی که این دوره رو با دوره های ورزشی دیگه متمایز می کنه روندی هست که قراره باهم طی کنیم.

ما توی دوآن قرار نیست فقط ورزش کنیم، قرار نیست فقط به تناسب اندام برسیم، قرار نیست فقط تلاش کنیم ورزش رو به شکل عادت دربیاریم. هرچند که شامل همه این ها هم هست، اما در دوآن ما قراره از حرکت و ورزش استفاده کنیم برای دیدن افکارمون، مشاهده احساسات مون و در یک کلام شناخت خودمون و خواسته هامون.

همه این ها در یک روند آروم و تدریجی اتفاق می افته. ما در این مسیر با انجام تعهدات و کارهایی که برای خودمون می کنیم کم کم خودمون رو باور می کنیم. باور به خودی که نتیجه اش آرامش حقیقی و رضایت درونی بیشتر و رفتن به سمت خواسته های واقعی مون هست.

ذهنیت

هم جسمتو بساز، هم ذهنتو!

جان

هم جسم، هم جان

مربی

مربی خودت شو

شروع

شروع بهترين دوران

جسم

راهنماى جسم و جان

عذاب وجدان

رهایی از عذاب وجدان از سبک زندگی ناسالم

چطوری دوآن کمکم میکنه به هدف جسمیم برسم؟

_

اینجا تو دوآن جدیت و نظمی رو یاد می گیریم که برای رسیدن به اهداف مون (مثلا تناسب اندام) لازمه داشته باشیم اما همچنان تمرکزمون روی لذت از مسیر هم هست. یاد می گیریم «توی مسیر بودن» از هر چیزی مهمتره. یه وقت هایی فاصله می گیریم از خواسته هایی که داریم، اتفاقات ناگهانی رخ میدن که ما رو از اهداف مون دور می کنن و گاهی دوباره برگشتن به مسیر رو برامون سخت می کنن. خیلی هامون اینجای راه ناامید میشیم و فکر می کنیم من از پسش برنمیام و خواسته مون رو رها می کنیم اما توی دوآن به شکل عملی یاد می گیریم که حتی این دور شدن هم بخشی از مسیره و دوباره با نیروی بیشتر به مسیر خواسته مون برمی گردیم.

چطوری دوآن بهم کمک می کنه به مهربانی(پذیرش) با خودم برسم؟

_

توی دوآن کنار شناخت از خودمون و ورزش کردن، قراره همدلی و دوست داشتن خودمون رو در هر حال و شرایطی یاد بگیریم. روزهایی که حالمون خوش نیست و حتی تمایلی به بیرون اومدن از تخت نداریم، روزهایی که کارهای انجام داده و نداده داره بهمون فشار میاره و نمی تونیم از چیزی لذت ببریم، توی همه این روزهایی که همه مون به شکلی تجربه ش کردیم، قراره با این حالی که داریم برای خودمون بایستیم و بگیم من می فهممت و دوستت دارم که این اولین قدم توی هر تغییر ماندگاری از دوست داشتن بدون قید وشرط خودمون شروع می شه.

با دوآن همراه شو

اینستاگرام دوآن

توی این ویدئو بیشتر توضیح دادیم که دوره شناخت و حرکت چه کمکی به شما میکنه😇 ✔️

ویدئو رو ببینید و اگر هر سوال دیگه‌ای داشتید از طریق تماس با ما در ارتباط باشید ❤️🌱

شما می‌تونید برای استفاده از تخفیف مخصوص ۲۰ نفر اول، اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت‌نام دوره، با شماره 𝟬𝟵𝟭𝟮𝟮𝟮𝟬𝟲𝟵𝟲𝟰 تماس بگیرید

‌توی این مسیر قدم به قدم همراه شما هستیم😇✨